Sibel Can - Benim Adım Aşk(2009) Full Albüm İndir

Gönderen Delikan-Board 30 Mayıs 2009 Cumartesi
Sibel Can - Benim Adım Aşk(2009) Full Albüm İndir


Albümdeki Şarkılar

1. Cantada Keklik (Cok Ayip) - Söz-müzik: Tarkan
2. Benim Adim Ask - söz-müzik: Ayla Celik
3. Eger istersen - Söz-müzik: Aysel Gürel / Serkan
4. Bütün Asklar Alaturka - Greek Cover
5. Eziyet - söz-müzik: Serdar Ortac
6. Ana Hit - söz-müzik: Sezen Aksu
7. Kalbimin Aglayan Kiyilari - söz-müzik: Sehrazat
8. Keyfime Yok Diyecek - Greek Cover
9. Mucizeler - Söz: Bülent Özdemir müzik: Ulas Ay
10. Basi Bagli - Söz-müzik: Gülsen
11. Biz Aciyi Evde Cekeriz - Söz-müzik: Halil Kocak - Sezen Aksu
12. Ebediyen sevecegim seni - söz-müzik: Rafet El Roman
13. Helin - söz-müzik: Yusuf Hayaloglu

Sibel Can 'ın Yeni Albümü" Benim Adım Aşk"
5 Haziran 2009'da Çıkıyor.

Sibel Can - Benim Adım Aşk(2009) Full Albüm İndir

0 yorum

Yorum Gönder

Bloglar Alemi Music Blogs - BlogCatalog Blog Directory